Čítať viac >>

Angie odpovedala fanúšikom...

Vybrali sme tie najzaujímavejšie otázky a odpovede zo stránky pravda.sk:


Ahoj Mirka, tak najprv, že si veľmi pekná baba. A teraz otázka: čo sa ti hrá lepšie? Muzikál alebo seriál? Ako sa robí s ľuďmi v Paneláku, zažila si už aj nejaký trapas alebo ťa niekto zo starších kolegov poučoval? Nie je náročné hrať denný seriál aj muzikál? A kedy bude ta spomínaná Fontána?
Ďakujem za peknú babu a provnať muzikál a seriál sa veľmi nedá. Sú to dve diametrálne odlišné veci. Ľudia v Paneláku sú skvelí a vždy si rada vypočujem radu od starších kolegov. Je to skôr časovo náročné. A Fontána má premiéru v októbri.


V seriáli ti robí manažéra Andy Hryc, vraj aj v skutočnosti? Je to dobrý manažér? S Twistom mu to veľmi nevyšlo!
Áno, je aj v skutočnosti mojím manažérom. Snaží sa. :)


Nechcela si byť niekedy Miss? Si pekná!
Určite nie. A ďakujem :)


Ahoj Mirka. Si veľmi pekná baba a fajn herečka. S ktorým hercom v Paneláku sa Ti najlepšie spolupracuje? Kedy Ťa uvidíme v nejakom filme?
Hrá sa mi s každým dobre, lebo každý je osobnosť. A u nás na Slovensku sa to s filmami ešte len rozbieha.


V bare v Paneláku ti šéfuje homosexuál. Nemala by si s tým problém ani v reálnom živote?
Nie, práve naopak. Je homosexualita nákazlivá choroba? Prečo by mi to malo vadiť? :)


V Paneláku ti vyšlo cédečko. A v reálnom živote???
Nie, nie.


Píše sa Angie a tiež som si myslela zo začiatku, že to je skratka od mena Angelika. Moje normálne meno v Paneláku je Mária Kittlerová.


Tvoja obľúbená kniha, autor alebo aspoň typ kníh? Díky, v Paneláku aj divadle držím palce.
Ďakujem, nie som veľmi knihomoľ, veľmi nečítam. A keď, tak jedno od koho - najmä to musí zaujať.


Zdroj: pravda.sk


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...