Čítať viac >>

Viki odpovedala fanúšikom...

Vybrali sme tie najzaujímavejšie otázky a odpovede:


Si pekna? Co myslis?
Dôležité je, aby bol človek "pekný" vo vnútri. :)


Ahoj Viki, je fajn ze si odisla z markizy!!! Ako ta presne Andy objavil? Ako sa ti teraz hra s novymi hercami?
Objavili ma ešte keď som chodila na vysokú, obsadili ma do Hurikánu a odvtedy pracujeme spolu. S novými kolegami sa mi hrá veľmi dobre, sú to veľmi dobrí herci, od ktorých sa mám čo učiť. :)


Viki ake bolo tvoje prve auto a na com jazdis dnes?
Moje prvé auto bolo audi A3 a stále aj je, lebo na ňom jazdím.


Ahoj Viki, uz si sa skamaratila s pani podnikatelkou Agatou Fodrazovou :). Ako by si zhodnotili svoju novu herecku prilezitost? Koho z novych kolegov-hercov si si najviac oblubila :)? Maj sa pekne a drzim palce tebe i celemu Panelaku :)!
Najviac mi sedí asi Heňa Mičkovicová a veľmi ľúbim pána Slezáčka :)


Ahoooj Viki, boooze konecne si v JOJke :), m*rkiz* je hlupa televizia, vysiela len pre stare babky :)...ale podme k veci, ako sa ti zatial pozdava nakrucanie Panelaku? Uz si si zvykla na svoju novu postavu Agatku :)
Je to náročnejšia práca, než boli Susedia. To ma celkom teší, pretože mám pocit, že sa môžem herecky posunúť ďalej. So všetkými sa mi pracuje veľmi dobre, s Agátou sa zatiaľ oťukávame. Ale mám pocit, že mi je dosť blízka.


Dnes bolo v bulvari, ze to chces vzdat :-((( ze to je iba BULVAR!!!
Ááno :)


Ahoj :D Budeš ešte niekedy spolupracovať s Andym Krausom?
Práve s ním spolupracujem, aj keď spolu nehráme.


Szia Viki! Nagyon jo szineszno vagy! nemkerdezek, csak szeretnek neked sok szerencset kivanni a tovabbi karrieredbe! ;o)
koszonom :)


Po slovensky viete už dobre?
Pozrite si Panelák a urobte si názor :)



Ďalšie otázky a odpovede si môžete prečítať tu: http://zabava.joj.sk/host-online.html


1 komentár :

  1. Podla mna je to dobrý seriál a verím,že časom bude lepší a lepší zatial som videla všetky 4 časti a boli super, a tí ktorí sa sťažujete tak to nepozerajte alebo sa nesťažujte. Všetci ste mudri ale skúste vy vymyslieť nejaký scénar a natočiť seriál som zvedavá ako by Vám to išlo a akú by ste mali sledovanosť.Slovensko je ešte len na začiatku oproti iným štátom a preto sa každá snaha cení, a každým seriálom sa bude naša kvalita seriálov lepšiť.

    OdpovedaťOdstrániť

Vaše otázky, nápady, pripomienky...